.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لوچو مازندران بین المللی می شود

شمال نیوز: رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی مازندران گفت: لوچو مازندران را بین المللی خواهیم کرد.

به گزارش شمال نیوز، رضا بحرگرد نیکو در نخستین نشست خبری سال 93 در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان با اشاره به اینکه رسانه ها و خبرنگاران بازوان اصلی ورزش روستایی استان هستند گفت: توسعه همه جانبه ورزش های بومی محلی در گرو حمایت رسانه های مکتوب و مجازی است و ما مدیون خبرنگاران ورزشی هستیم.

وی همچنین با اشاره به شروع بکار این هیات از سال 91، خود را خادم واقعی ورزش روستایی خواند و ارتقای ورزش های روستایی و بومی محلی را با کمک همه جانبه مسئولین رسانه ها و آحاد جامعه در سلامت عمومی مردم موثر دانست.

رئیس هیئت ورزش روستایی مازندران و سرپرست کشتی لوچو در فدراسیون کشور با بیان اینکه کمبود بودجه باعث عدم حضور موفق این هیات در رقابت های ملی نشده است افزود: برگزاری بیش از 1500 برنامه ، همایش و رقابت ورزشی در سال 92 نشان از موفقیت و پشتکار جدی هیات ورزش های روستایی و بومی محلی مازندران دارد.

بحرگرد همچنین با اشاره به برگزاری لیگ کشتی لوچو و المپیاد ورزش های روستایی کشور سال گذشته در مازندران اعلام کرد: با همکاری فدراسیون کشتی، انشاءالله لوچو مازندران را بین المللی خواهیم کرد تا همانند کشتی چوخه و .. کشتی سنتی مازندران(لوچو) که بیش از 1600 سال قدمت دارد به عنوان یک نماد فرهنگی ملی، در عرصه های بین المللی بدرخشد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ج ش 22 ارديبهشت 1393
بازبگین سعادتمند هیچ کاری نکرد رایزنی های ایشونه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.009 seconds.